Jump to content


Photo

[Subs] SG Wannabe - La La La


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 kingofbeer

kingofbeer

    One Fine Lesbian

  • Partners
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,283 posts

Posted 19 August 2008 - 04:28 PM

Posted Image


VIDEO INFO
Release Date: 2008-08-19
Filename: [Kuraki-Fans_&_BoAjjang]_SG_Wannabe_-_La_La_La.avi
Video size: 640x480
Audio: 48000hz, 160kbps, 2ch
Length: 0:04:23
Bitrate: 2791kbps
Filesize: 63.5 MB (66,647,842 bytes)
Codec: XviD

SUBTITLE INFO
Translator: Hope
Translation Proofer: wandoo
Karaoke Artist: Jemima
Encoder: Jemima
Special Thanks: olivialiu6

RELEASE NOTE
BoAjjang and Kuraki-Fans is presents SG Wannabe - La La La.


CAPS

Posted ImagePosted Image


DOWNLOAD INSTRUCTIONS
Release via torrent available here.

Edited by kingofbeer, 19 August 2008 - 04:49 PM.


#2 heroboa

heroboa

    My girlfriend just dumped me. -_-

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,394 posts

Posted 19 August 2008 - 06:20 PM

thank you for sharing

Kuraki-Fans_&_BoAjjang also come back

the great Group

more and more nice songs from this

Edited by heroboa, 19 August 2008 - 06:20 PM.


#3 Heartbeat

Heartbeat

    Teh Hajiman Sexy Fail Kru's Banana >D

  • BoAjjang Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,771 posts

Posted 20 August 2008 - 12:33 AM

this is an awesome song!

#4 O'Chibi

O'Chibi

    BoA's punching bag

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 861 posts

Posted 20 August 2008 - 12:51 AM

Count on me as a seeder

You fixed the audio thing LoL

#5 Ayame-chan

Ayame-chan

    ロリレイ。

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,107 posts

Posted 20 August 2008 - 01:17 AM

Wow, lots of releases! Thanks. :) I'm gonna have to download tomorrow though. >____<

#6 chocolate-kid

chocolate-kid

    lazy internet sloth.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,241 posts

Posted 20 August 2008 - 11:00 AM

awesome!
SG Wannabe!!
yay! thanks for subs!

#7 Aestas

Aestas

    My girlfriend just dumped me. -_-

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,166 posts

Posted 20 August 2008 - 09:02 PM

oh wow. wouldn't have expected to see Lalala subbed. the new guy is kinda not bad looking, kinda cute but mature-ish. can't wait to see the translations!

#8 Keyotheseasons

Keyotheseasons

    Wowow! BoA is awesome!

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 488 posts

Posted 20 August 2008 - 11:02 PM

Thanks so much for sharing! ^^ I'm very surprised to see a subbed SG Wannabe video from boajjang. It's a good surprise though. ^^ maybe SeeYa will be next? Or maybe BoA? Or more SNSD!? More Soshi please. lol

#9 Olivia

Olivia

    Teh Hajiman Sexy Fail Kru's Sperm >D

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts

Posted 21 August 2008 - 04:16 AM

yay for kuraki and bjj subs!!
love this song

#10 BoaFan4eva

BoaFan4eva

    My girlfriend just dumped me. -_-

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,414 posts

Posted 21 August 2008 - 08:29 PM

Thank you so much for sharing this!

#11 neokubo

neokubo

    My girlfriend just dumped me. -_-

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,473 posts

Posted 23 August 2008 - 08:38 AM

Wow, nice choice for subbing this one...:thumbsup:...it's a very nice song!
Thanks very much for the hardwork!

#12 roycck

roycck

    Wowow! BoA is awesome!

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 271 posts

Posted 27 August 2008 - 03:05 AM

Brilliant song, cheers!

#13 ~Saranghae~

~Saranghae~

    I can't get BoA off my mind!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 501 posts

Posted 28 August 2008 - 04:04 AM

Thanks so much for another graet release!!

#14 AmazingKiss

AmazingKiss

    I'm an official BoA fan!

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 162 posts

Posted 29 August 2008 - 03:49 PM

I never heard of SG wannabe so I'm glad I can listen to this song and understand what they saying and start liking them :wub:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users