Jump to content


Photo

Nal Ddarahaebwayo - 2NE1 lyrics (new single)


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 KayneLee09

KayneLee09

    I'm an official BoA fan!

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 238 posts

Posted 08 February 2010 - 09:56 PM

Nal Ddarahaebwayo :) this song is MADDDD i LOVE it!! :) Romanized with lyrics redone to represent what parts are a whole line of singing and not a crappy lyrics that are on Live Performances (example, a few words then next like even in middle of singin part LOL) then korean hangul also rearranged in this manner ^^ hope you like, MAJOR credits to Kimchi Hana's post on YGLadies with the official lyrics thankyou so much!!

Nal Ddarahaebwayo (Try To Follow Me) - Listen +Download on Youtube

ROMANIZED HANGUL:

2NE1, 2010
(Two-oh-one-oh)
You know how we do it
If you ain't know, now you know (Uh ha)
Lemme show you somethin' real quick
Follow me!

Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!
Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!
Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!
Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!

Hansumttawin jebar geuman swigo eoseo nareulttarawa
Ije saenggageun da beorigo geujeo ne mamdaero ja umjigyeobwa

Geochilge dallyeoboja feels good tonight
Deo ppalli gar teni
Jeoldae nun gamjima

I got that thang thang, if you know what i mean
Goes bang bang, you can't handle it

Ha, ha, ha, jaemitneun girls
Say la, la, la, nan teukbyeolhan girl
Call me m-i-n-z-y, m-i-n-z-y
Yes ja ppajyeobwa let's go!

Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!
Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!
Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!
Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!

Nunchittawin jebar geuman bogo eoseo neoreur boyeobwa
Nega wonhadeon geojanha step by step jeoldaero meomchujima

Deo nopi naraboja up in the sky
Deo nopi gar teni jeongsineur butjaba

I got that thang thang, if you know what i mean
Goes bang, bang, bang, bang, bang, bang

Ha, ha, ha, jaemitneun girls
Say la, la, la, nan teukbyeolhan girl
Call me m-i-n-z-y, m-i-n-z-y
Yes ja ppajyeobwa let's go!

Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!
Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!
Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!
Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!

Eh, eh, eh, eh!
Braa!
Eh-eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh!
Eh-eh, eh, eh, eh, eh, eh! (You got me singin' like)
Eh-eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh!
Eh, eh, eh, eh, eh!
Come again!
Eh-eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh!
Eh-eh, eh, eh, eh, eh, eh! (You got me singin' like)
Eh, eh, eh, eh, eh!
Come again!

Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!
Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!
Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!
Nal ddarahaebwayo (x3)
Ireohge-eh!




KOREAN HANGUL:

[CL] 2NE1, 2010

[MINZY] (Two-oh-one-oh)

[CL] You know how we do it
If you ain't know, now you know (Uh ha)
Lemme show you somethin' real quick
Follow me!

날 따라해봐요 (x3)
이렇게
날 따라해봐요 (x3)
이렇게
날 따라해봐요 (x3)
이렇게
날 따라해봐요 (x3)
이렇게

[CL] 한숨따윈 제발 그만 쉬고 어서 나를따라와
이제 생각은 다 버리고 그저 네 맘대로 자 움직여봐

[BOM] 거칠게 달려보자 Feels good tonight
더 빨리 갈 테니
절대 눈 감지마

[DARA] I got that thang thang if you know what I mean
It goes bang bang, you can’t handle it

[MINZY] Ha-ha-ha 재밌는 girl
Say la-la-la 난 특별한 girl
Call me M-I-N-Z-Y, M-I-N-Z-Y
Yes, 자 빠져봐 Let's go

날 따라해봐요 (x3)
이렇게
날 따라해봐요 (x3)
이렇게
날 따라해봐요 (x3)
이렇게
날 따라해봐요 (x3)
이렇게

[CL] 눈치따윈 제발 그만 보고 어서 너를 보여봐
네가 원하던 거잖아 Step by step 절대로 멈추지마

[BOM] 더 높이 날아보자 up in the sky
더 높이 갈 테니 정신을 붙잡아

[DARA] I got that thang thang if you know what I mean
It goes bang-a bang-a bang, Bang-a bang-a bang

[MINZY] Ha-ha-ha 재밌는 girl
Say la-la-la 난 특별한 girl
Call me M-I-N-Z-Y, M-I-N-Z-Y
Yes, 자 빠져봐 Let's go

날 따라해봐요 (x3)
이렇게
날 따라해봐요 (x3)
이렇게
날 따라해봐요 (x3)
이렇게
날 따라해봐요 (x3)
이렇게

Eh, eh, eh, eh!
Braa!
Eh-eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh!
Eh-eh, eh, eh, eh, eh, eh! (You got me feelin' like)
Eh-eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh!
Eh, eh, eh, eh, eh!
Come again!
Eh-eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh!
Eh-eh, eh, eh, eh, eh, eh! (You got me feelin' like)
Eh, eh, eh, eh, eh!
Come again!

날 따라해봐요 (x3)
이렇게
날 따라해봐요 (x3)
이렇게
날 따라해봐요 (x3)
이렇게
날 따라해봐요 (x3)
이렇게

Edited by KayneLee09, 08 February 2010 - 10:12 PM.


#2 mlyap7_boa

mlyap7_boa

    Would take a bullet for BoA

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,004 posts

Posted 08 February 2010 - 10:23 PM

Thx so much for sharin... :)

#3 NikuZ

NikuZ

    Forever Jumping in the Stars

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,544 posts

Posted 08 February 2010 - 10:36 PM

I Love the Song!! Thankz for sharin ^^

#4 Aburai

Aburai

    I know BoA*

  • Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 08 February 2010 - 11:01 PM

Thank you for sharing!!! You've got skills :)

Really enjoyed it ^^

#5 KayneLee09

KayneLee09

    I'm an official BoA fan!

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 238 posts

Posted 08 February 2010 - 11:25 PM

Thx so much for sharin... :)

No problem ;) i LOVE this song, so i had to make lyrics i could sing too, and felt like sharing the love

I Love the Song!! Thankz for sharin ^^

yeah its an awesome song ikr!! :P its kool :) thanks for commenting

Thank you for sharing!!! You've got skills :D

Really enjoyed it ^^

hahaha ur so cute!! XD pretending like you dont know me :P <3 thanks tho hehehe

#6 Aburai

Aburai

    I know BoA*

  • Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 09 February 2010 - 12:17 AM

No problem :) i LOVE this song, so i had to make lyrics i could sing too, and felt like sharing the love


yeah its an awesome song ikr!! :D its kool :) thanks for commenting


hahaha ur so cute!! XD pretending like you dont know me :P <3 thanks tho hehehe


Yuppies it's an AWESOME song, and your lyrics are AWESOME, and YOU are AWESOME Kayne ;)
Ngaw lols you saw through my 'alias' :P Good work ^^

#7 *c o n v e r s e

*c o n v e r s e

    I can't get BoA off my mind!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 904 posts

Posted 16 February 2010 - 09:53 PM

yay thanks
love this song :D

#8 MeiLi77

MeiLi77

    I know BoA*

  • Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 17 March 2010 - 06:52 AM

I've been looking for this~! Thank you~! :)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users