Jump to content


Photo

BoAjjang contest #31: Winners!


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#16 mlyap7_boa

mlyap7_boa

    Would take a bullet for BoA

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,004 posts

Posted 10 August 2010 - 01:37 AM

You'll never know mwaahahaha! :D


Aww man I can't even find out how I won the contest... :thumbsup:

#17 boaislove

boaislove

    My family just disowned me!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,893 posts

Posted 10 August 2010 - 02:32 AM

Congratulations to all the winners!

When I submitted my entries for rounds 4 and 5 I knew that I will be most likely be out of the top 3 :thumbsup:
I had no time to watch all MVs during those rounds because of schoolwork.

Regardless it was a fun contest. :D

#18 j0yc3

j0yc3

    I'm an official BoA fan!

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 122 posts

Posted 10 August 2010 - 03:00 AM

OMG!!!! ML Congra!!!!!! U did a great job ... n congra others contestant too!!! hehehe

#19 2boamystar

2boamystar

    Always be BoA's fan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,835 posts

Posted 10 August 2010 - 04:41 AM

Some of them are very hard and tricky :thumbsup: Congrats to the winners :D

#20 Kwcty6888

Kwcty6888

    My family just disowned me!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,355 posts

Posted 10 August 2010 - 06:10 AM

OMG! how you all guess? i can't guess it right after i see the answer. OMG!

Ming, u won! OMG!!!!!!!!!! Congratulation!


SAME! Even when I'm looking at the answers I can't guess some of them @[email protected]

#21 NikuZ

NikuZ

    Forever Jumping in the Stars

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,544 posts

Posted 10 August 2010 - 08:03 AM

Congratz Ming! YAY! Alex Congratz!! :thumbsup:

#22 chocolate-kid

chocolate-kid

    lazy internet sloth.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,241 posts

Posted 10 August 2010 - 08:40 AM

Congrats to the winners! Wow, you guys are amazing. You must have gotten a lot of guesses right.

#23 sky019

sky019

    I can't get BoA off my mind!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 780 posts

Posted 10 August 2010 - 02:27 PM

holy molie! CONGRATS TO THE WINNERS!!!! Damn ming u did it lol

#24 Jennima

Jennima

    I'm an official BoA fan!

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 240 posts

Posted 11 August 2010 - 06:22 PM

wow the winners are amazing, cuz some of those clips are just ridiculously hard...

#25 jessiep

jessiep

    My family just disowned me!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,313 posts

Posted 11 August 2010 - 07:13 PM

Congratulation to the winners!
I might make 2 right guesses out of 30.

#26 Ericia_90

Ericia_90

    My girlfriend just dumped me. -_-

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,150 posts

Posted 11 August 2010 - 11:16 PM

Congrats Ming and Neko-Kun! :P

Thanks Cori for the fun contest! Although some of the caps are just.... nothing similar to the MV. xD

AWW~ Why no sudden death round answers!!???
I also wanna know it too!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users