Jump to content


Photo

The BoAjjang Quote Thread


  • This topic is locked This topic is locked
1242 replies to this topic

#1 JWu

JWu

    BoA's my new gf!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,878 posts

Posted 15 August 2004 - 06:00 PM

This thread is meant to post funny or infamous or just weird quotes from BoaJjang member comments in posts, MSN, AIM, IRC, ICQ, Yahoo, etc.

Make sure you have permission from the person before you post it!!!!

| :: Diana :: | says: i could steal my lil bro's shirts...and fold them into underwear and sell them
| :: Diana :: | says: so i could pay for broadband
JWu says: ahahaha
| :: Diana :: | says: then...
| :: Diana :: | says: i'll go to Goodwill
| :: Diana :: | says: and buy some shirts that are only 2 bucks and...
| :: Diana :: | says: make them into glow in the dark underwear
| :: Diana :: | says: and sel them for 6 dollars
| :: Diana :: | says: so i could pay for my car!
| :: Diana :: | says: good idea isn't it?

#2 Diana139

Diana139

    BoA* Wallpaper Goddess

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,292 posts

Posted 15 August 2004 - 06:02 PM

ahhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blink: :o

#3 Itachi

Itachi

    BoA* Guardian

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,348 posts

Posted 15 August 2004 - 06:02 PM

I'm sure you have a lot of "weird" quotes don't you Jwu?

#4 Diana139

Diana139

    BoA* Wallpaper Goddess

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,292 posts

Posted 15 August 2004 - 06:41 PM

lala wanna hear more.... these words were from my hands's brain

it writes I WILL RULE YOUR LITTLE MORTAL MIND!!!

it says :I WILL HYPNOTIZE YOUR HANDS BRAIN SO IT COULD COMMAND ME!!!

it says:AFTER I CONTROL YOUR HANDS I WILL MAKE U BUY CLOWN"S SHOES THEN I'L HAVE A ARMY OF CLOWNS TO MAKE U LAUGH TO DEATH SO I COULD MAKE A BOMB TO DISTROY YOU ALL!!

it says:AFTER I DISTROY EARTH I WILL GO TO PLUTO TO MAKE A THEMEPARK CALLED FREEZEY LAND THAT WILL MAKE YOU FREEZE TO DEATH THEN I'LL THROW U TO THE SUN TO MELT AND I'LL COLLECT THE MELTED WATER TO MAKE LEMONADE

lol my hands are amusing :blink:

#5 addkidd

addkidd

    BoA*'s Fishie

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,722 posts

Posted 15 August 2004 - 10:49 PM

^hmmmm interesting.....

heh well so many good quotes in IRC.. hehehe maybe we'll find the time to show u ppl ... eg:

Furby: Furby's as straight as a rainbow :)

sorry furby... i have ur permission rite? <_<

#6 VxSpec

VxSpec

    Resident Lamer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,416 posts

Posted 15 August 2004 - 11:44 PM

ROFL *blushes*

well i guess you do now! >=[
but keep my stupid quotes on the down low shhhhhhhhhhh!!!

i dont want these boajjang people to know how stupid i REALLY am. flowers! i just rack up these stupid quotes dont i? <_<

#7 addkidd

addkidd

    BoA*'s Fishie

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,722 posts

Posted 15 August 2004 - 11:54 PM

heheh dw furby.. i won't reveal too much or it'll spoil the fun of IRC <_<

#8 JWu

JWu

    BoA's my new gf!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,878 posts

Posted 15 August 2004 - 11:58 PM

pinky: hi jwu
JWu says: hey!
pinky: tell u
pinky: fishie dun slp de
JWu says: where!
pinky: charlie
JWu says: oh hehe no
JWu says: he dun sleep
pinky: he dun slp
JWu says: nope
pinky: have u ever c a fish slp b4?
pinky: nope rite
JWu says: nope
JWu says: hehe
pinky: tat y
pinky: he a fidh
pinky: fish
pinky: if he slp mean he dead
JWu says: yup he drown
JWu says: water in his mouth
pinky: dead fish dun wake up either
JWu says: nope nope
pinky: haha

#9 VxSpec

VxSpec

    Resident Lamer

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,416 posts

Posted 16 August 2004 - 12:08 AM

this is a classic!

Quote: [06:15] * Choopy flowers addkidd
[09:04] <+In|Finitiv3> u flower choopy
[09:04] <Choopy> wen did that happen
[09:04] <Choopy> i guess my penis slipped

ROFL SORRY GUYS

#10 addkidd

addkidd

    BoA*'s Fishie

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,722 posts

Posted 16 August 2004 - 12:13 AM

.. u shud've added dat comment by BoAlover....

neway.. dat pinky quote is in my siggy <_< the 2nd pinky quote in my siggy

#11 Diana139

Diana139

    BoA* Wallpaper Goddess

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,292 posts

Posted 16 August 2004 - 08:30 AM

this is a classic!

Quote: [06:15] * Choopy flowers addkidd
[09:04] <+In|Finitiv3> u flower choopy
[09:04] <Choopy> wen did that happen
[09:04] <Choopy> i guess my penis slipped

ROFL SORRY GUYS

since i'm a girl that's hella gross but then it's funny -_-

#12 Choopy

Choopy

    BoA's my new gf!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,021 posts

Posted 16 August 2004 - 08:34 AM

Rofl @ the pinky & JWu convo... XD!
"if he slp mean he dead" ...lol *sigh* well that made my day.

#13 Choopy

Choopy

    BoA's my new gf!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,021 posts

Posted 16 August 2004 - 01:19 PM

Hehe, msn convo... Yep... Diana Again -_-

~ | Choopy | ~ "Howcome?" {06.16.04} says:
hmm
~ | Choopy | ~ "Howcome?" {06.16.04} says:
lemme send u a pic
~ | Choopy | ~ "Howcome?" {06.16.04} says:
and tell me if u have an idea with it or not
| :: Diana :: | says:
okie then
| :: Diana :: | says:
is it big tho?
~ | Choopy | ~ "Howcome?" {06.16.04} says:
i think so

Transfer of "irt_boa041.jpg" is complete.

| :: Diana :: | says:
okie
| :: Diana :: | says:
i have a idea!
~ | Choopy | ~ "Howcome?" {06.16.04} says:
YAY!
~ | Choopy | ~ "Howcome?" {06.16.04} says:
wen ur done send me first!
| :: Diana :: | says:
first...
| :: Diana :: | says:
my dad has to stop staring at meh...
~ | Choopy | ~ "Howcome?" {06.16.04} says:
LOL
| :: Diana :: | says:
then i'll make it
~ | Choopy | ~ "Howcome?" {06.16.04} says:
why he staring at you?
| :: Diana :: | says:
uh...
| :: Diana :: | says:
he's reading this convo...
~ | Choopy | ~ "Howcome?" {06.16.04} says:
LOL

Edited by Choopy, 16 August 2004 - 01:20 PM.


#14 Diana139

Diana139

    BoA* Wallpaper Goddess

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,292 posts

Posted 16 August 2004 - 01:21 PM

^lalalalala -_-

#15 iuw192

iuw192

    mmm... BoA's cute

  • Members
  • PipPipPip
  • 51 posts

Posted 16 August 2004 - 01:39 PM

lol, they are all funny. jwu just don't post the discussion choopy and I had on IRC earlier




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users