Jump to content


Photo

Dance group dances Eat You Up @ Eat Bulaga!


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1 upstream

upstream

    BoA's Secret Boyfriend

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2522 posts

Posted 19 April 2009 - 09:26 PM

So yeah,

I was a home based employee today. my sister suddenly called me, she said the Sex Bomb Dancers is dancing to the tune of BoA's Eat You Up! haha, although they didn't follow the official dance step, they have their own. it was on the noon time show Eat Bulaga. i will check youtube later if there's an uploaded video of this one.

what a surprise :D

we are getting close Filipino fans! :lol:


Take a look (3gp):
http://www.mediafire.com/?lmmmjl5mdzm
Credit: LionAngel :P

Edited by upstream, 19 April 2009 - 09:47 PM.


#2 LionAngel

LionAngel

    My girlfriend just dumped me. -_-

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1792 posts

Posted 19 April 2009 - 09:39 PM

^i just saw it upstream XD was about to make a thread for it but..
posted it on another thread instead.

the sexbomb girls did it right.. i don't like the dance. bUt i'm just happy
that it's getting exposure here in the phils XD

BoA was also featured in Myx, man i wish she'd go come here. :lol: Maybe
do a guest apperance on Eat Bulaga, ASAP, Wowowee, SOP... anywhere :D

Edited by LionAngel, 19 April 2009 - 09:41 PM.


#3 Raul

Raul

    Thunder Emperor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2973 posts

Posted 19 April 2009 - 11:42 PM

wow, that's amazing!

i ain't a tv person so i missed that :lol:

you know, my friend here who is famous here in our community asked me for dance songs... lol, i gave him a link to my youtube channel for boa and he liked the songs XD

do you guys know contact details for radio station? I wanna request!!!! ahhahah, specially email cause I don't want the whole philippines to hear my voice XD

Edited by Raul, 19 April 2009 - 11:47 PM.


#4 mAndi

mAndi

    I'm an official BoA fan!

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 136 posts

Posted 20 April 2009 - 12:08 AM

looks like reggae-infused cheerleading. the video isnt clear, but yay for their song choice anyway! =)

#5 krys501

krys501

    I can't get BoA off my mind!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 688 posts

Posted 20 April 2009 - 12:43 AM

BoA was also featured in Myx, man i wish she'd go come here.


really?!...did they show her video?! or was there a segment dedicated to BoA?!
idk about the sexbomb dancers' choreography..i wish they did the original choreography..they have some nice hip hop dancers...

i must say that here in the Philippines, music is more westernized than in other asian countries...it would be nice if BoA's songs would be heard on radio stations...she'll get more exposure...

#6 Lady-Rinoa

Lady-Rinoa

    I can't get BoA off my mind!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 815 posts

Posted 20 April 2009 - 02:41 AM

Haha. You got ahead of me. I planned on starting a thread about it!

I totally screamed in class when my friend texted me that the Sexbomb dancers were performing EYU in Eat Bulaga!

For the BoA fans who are not in the Philippines, 'Eat Bulaga' is a noon-time TV program that IS VERY WELL-KNOWN in the country. All Filipinos know Eat Bulaga. And the Sexbomb girls also have a good reputation in the country when it comes to dancing....

So, my point is that it is such a big deal when they performed it on that show :lol: Really happy :D BoA! Conquer the Philippines, as well!

Edited by Lady-Rinoa, 20 April 2009 - 02:43 AM.


#7 rainbowbeat

rainbowbeat

    I can't get BoA off my mind!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 999 posts

Posted 20 April 2009 - 05:57 AM

Whoa cool!
What was the name? Sexbomb dancers?
They made a great choice >:3
At least now Philippines has heard BoA's EYU :lol:

#8 gear

gear

    mmm... BoA's cute

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 posts

Posted 20 April 2009 - 06:36 AM

i watched "Eat You Up" the full mv already!
it's freakin cool! especially the korean version.
i love it!

#9 otsugua

otsugua

    I can't get BoA off my mind!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 617 posts

Posted 20 April 2009 - 08:30 AM

....I don't even think you can call that dancing! I'm not surprised to see that though, especially from the Sexbomb Dancers.

#10 leni

leni

    My girlfriend just dumped me. -_-

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1620 posts

Posted 20 April 2009 - 08:38 AM

Sexbomb dancers... hm...
oh well... no comment much...
ahhahaah!!!
:lol:
^^

#11 Lady-Rinoa

Lady-Rinoa

    I can't get BoA off my mind!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 815 posts

Posted 20 April 2009 - 09:54 AM

they didn't do the original steps. haha. at least it's not the EB Babes that performed it :lol:

#12 Maybelline

Maybelline

    I can't get BoA off my mind!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 683 posts

Posted 20 April 2009 - 12:32 PM

WOw

#13 miduhyo

miduhyo

    My girlfriend just dumped me. -_-

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1778 posts

Posted 20 April 2009 - 12:44 PM

Wow thats so cool. Well it is a good dance track so i'm not suprised they chose it.
"Sex bomb Dancers" though? Not the greatest name in the world. Haha

#14 EunHyuk<3

EunHyuk<3

    My girlfriend just dumped me. -_-

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1866 posts

Posted 20 April 2009 - 02:38 PM

I'm really glad she's getting exposure in the Phillipines!

#15 jadzrev

jadzrev

    I can't get BoA off my mind!

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 505 posts

Posted 20 April 2009 - 04:38 PM

I saw it too!!!! I screamed so hard and then my father got angry. ehhheheh.....

Well I think Sexbomb dancers know BoA, Cause they always go to Japan to perform right? I think they already knew BoA... Since BoA is popular in Japan......

BOA is gaining popularity here!!!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users